> LUMEA COPIILOR: Incaltaminte pentru copii, la preturi de Black Friday

joi, 10 noiembrie 2016

Incaltaminte pentru copii, la preturi de Black Friday

Se apropie cu repeziciune iarna cu frigul si zapezile ei. Copiii, mai mult decat oricine dintre noi, sunt cei care se bucura cel mai mult de sosirea primilor fulgi de nea. Ei vad bucurie in orice, chiar daca noi adultii ne ingrozim acum de gerul care ne asteapta, de mormanele de zapada de pe starzi, de deszapezit si dezghetarea masinii de dimineata. Noi am uitat cum sa ne bucuram de aceste lucuri marinte, pentru ca suntem coplesiti de griji nenumarate.
Una dintre aceste griji care invariabil napadeste orice parinte odata cu venirea frigului este aceea de a asigura incaltamintea perfecta pentru iarna pentru copilul sau. Toata lumea stie ca incaltamintea pentru copii trebuie sa fie calitativa, dar copiii cresc in ritm diferit si este greu sa anticipezi de primavara (cand apar de regula promotii la incaltamintea de iarna) ce marime va purta copilul tau in iarna viitoare.

Ei bine, iata ca acum nu trebuie sa ne mai facem griji: Zorile Store organizeaza peste o saptamana cea mai mare campanie de promotii, Black Friday, care vine cu reduceri de ana la 60% la toate articolele de pe site.

Eu am pus deja ochii e o precehe de ghete Ghete SKECHERS pentru copii,  superbe pentru piticul meu.




Acum nu imi mai ramane decat sa astept si eu cu nerbadare alaturi de copilul meu, sosirea iernii si a primilor fulgi de nea.


La Zorile Store, Black Friday-ul începe pe 18 noiembrie și că vine cu reduceri de până la 60%.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu