> LUMEA COPIILOR: Se redechide singurul patinoar la inaltime din Bucuresti

joi, 10 noiembrie 2016

Se redechide singurul patinoar la inaltime din Bucuresti

Sezonul de iarna incepe cu redeschiderea singurului patinoar la inaltime, pe teresa centrului comercial Promenada
 
Pasionatii de patinaj au la dispozitie primul patinoar din nordul Bucurestiului in aer liber, redeschis pe terasa de la nivelul 2 a centrului comercial Promenada din 12 noiembrie, intr-un decor de poveste. Acesta are o suprafata de 800 metri patrati, este deschis zilnic intre orele 10:00 si 22:00, iar accesul pe gheata este fara limita de timp si costa 20 Lei in timpul saptamanii si 25 Lei in weekend, de vineri pana duminica.
 
Redeschiderea patinoarului situat la 14 metri inaltime deasupra orasului, pe terasa Promenada,  aduce totodata si oferte irezistibile: sarbatoritii au acces gratuit (pe baza actului de identitate), in timp ce grupurile de peste 10 persoane beneficiaza de reduceri, cu 1 acces gratuit.

 
Accesul pe gheata se face zilnic, dupa urmatorul program:
10:00-13:00
14:00-17:00
18:00-22:00

Un comentariu:

  1. Bună ziua tuturor, eu sunt Jesus Mckinney din Texas și vreau doar să spun un mulțumesc foarte răsunător serviciilor de împrumut financiar de la Benjamin Lee pentru sinceritatea, deschiderea, transparența, veridicitatea, dragostea și sprijinul lor în timpul și după ce am primit fonduri de împrumut de la ei. Am trecut prin multe și timpul nu-mi permite să spun tot ce am trecut online în invitat sau să primesc fonduri de împrumut pentru a obține o casă aici în SUA, dar Dumnezeu mi-a răspuns rugăciunile prin sprijinul și dragostea lui Benjamin Lee, m-a îmbrățișat și m-a înțeles în ciuda îndoielii și neseriozității mele inițiale și cu inima și dragostea lui bună sunt acum proprietar de locuințe prin fondurile sale de împrumut cu rata dobânzii de 2% și am promis să răspândesc aceste știri și să spun lumii că există încă autentic și puține firme de împrumut online bune care pot ajuta și, de asemenea, să reînvie un os uscat. Nu uitați să ascultați și să citiți această mărturie, deoarece aceasta este o adevărată experiență care schimbă viața și oricine are nevoie de acest tip de schimbare nu ar trebui să ezite sau să se îndoiască asta pentru că am dovedit și jur lui Dumnezeu în Rai că această poveste este reală și, de asemenea, povestea experienței mele cu ei.
    Contactați-le astăzi. Text WhatsApp: (+1 989-394-3740) E-mail: 247officedept@gmail.com

    RăspundețiȘtergere